2011. augusztus 23., kedd

19. rész

Sziasztok!

Köszönöm a kommenteket, itt az új rész :) Ismételten 6 komment lesz a határ.
Puszii

Az első dolgom az volt, hogy megszabaduljak a magassarkúmtól. Csendben indultam fel az emeltre.
- Milyen volt a randi?- a sötétségben egy alak rajzolódott ki.
- Megijesztettél – fordultam vele szembe.
- Bocsi – vonta meg a vállát és kisétált a folyosóra. – nos, mesélsz?
-  Ha adsz 20 percet, hogy átöltözzek és egy kicsit rendbe szedjem magam, akkor igen.
- Várlak – mutatott a szobájára.
Ahogy beléptem a saját kis birodalmamba azonnal ledobtam magamról a ruhámat. Felkaptam az ágyamról az alvós pólómat és a fürdőszobába indultam. Visszaérve írtam egy sms-t Sebnek, hogy majd holnap felhívom. Miután elküldte a telefonomat az ágyra dobtam és elindultam Kimihez.
- Ugye nem alszol még? – nyitottam be.          
- Nem – ült fel. - gyere ide – ütögette meg maga mellett az ágyat. Kényelmesen elhelyezkedtem, majd belekezdtem a mesélésbe.
- Örülök, hogy jól érezted magad- mosolyodott el.
- Én is. Remélem nem baj, hogy a holnapi, vagyis a mai – az órára pillantottam – éjszakát Patricknél töltöm.
- Dehogy baj. Nem vagyok az apád, csak a nagy és okos bátyád.
- Okos? – nevettem fel. – Inkább dilis.
- Én is szeretlek – fordult a másik oldalára.
- Ne sértődj már meg mindenen – átöleltem hátulról. De egy váratlan pillanatban megfordult így az egész testével rám nehezedett – oké, nem piszkállak többet, csak szállj le rólam, megfulladok.
- Ajánlom is – teljesítette a kérésemet.
- Itt alszok – fordultam a másik irányba – jó éjt.
- Neked is.
Dél körül keltem fel. Átcsoszogtam a szobámba és emberi külsőt varázsoltam magamnak. Ezzel végezve a konyhába indultam, mert a hasam hangos korgással adta tudtomra, hogy nem ártana valamit enni.
- Jó reggelt – intett Kimi a laptopja mögül.
- Neked is – odasétáltam és adtam neki egy puszit – mi jót csinálsz?
- Noncsinak írok egy e-mailt.
- Akkor én nem is zavarok tovább – most már komolyan a konyhát céloztam meg. Csináltam egy szendvicset és egy adag forró teát. Reggeli után megnéztem az e-maileimet és, ami nagyon fontos volt arra válaszoltam, illetve dolgoztam is egy kicsit. Patrick azt ígérte, hogy 6 órára jön értem, de én még 4 órakor is a munkámmal foglalkoztam. Az utolsó dokumentumot fél 5 kor küldtem el a főnöknek. Kikapcsoltam a gépet és neki kezdtem a készülődésnek. Ez lesz az első közös esténk, ahol csak ketten leszünk. Már nagyon várom. Egyre jobban megszerettem a srácot, pedig úgy jöttem ide, hogy nekem nem kell pasi úgy is az összes átver, de Patrick más. A mosolya, a szemei mind annyira hívogatóak. A telefonomat akartam a zsebembe csúsztatni, amikor rájöttem, hogy elfelejtettem felhívni Sebet. Gyorsan kikerestem a számát és tárcsáztam csak a sokadik csörgésre vettem fel.
- Igen – szólt bele álmos hangon.
- Felébresztettelek?- kérdeztem félve.
- Igen, tudod itt már hajnali fél 1 is elmúlt.
- Elfelejtettem, hogy nem vagy itthon. Bocsi, akkor nem is zavarlak.
- Most már mindegy. Na, milyen volt a tegnap este? – sokkalta lelkesebb volt, mint az előbb.
- Szuper – közöltem vigyorogva, bár ezt úgyse láthatta.
- Ennek örülök, de ugye nem mászott rád?
- Nem – nevettem fel – tudod ő egy igazi úriember.
- Ajánlom is neki, hogy az legyen, mert különben elkapjuk Kimivel – újságolta büszkén.
- Nem is tudtam, hogy van egy saját testőrségem.
- Akkor most már tudod - ásított.
- Inkább hagylak aludni, majd hívj te, mert én megint éjszaka foglak keresni.
- Rendben. Szia – bontotta a vonalat.
Addig, amíg vártam bekapcsoltam a tv-t, de nem találtam semmi értelmes műsort. Amikor meghallottam a csengőt, azonnal lerohantam és szinte feltéptem az ajtót.  Iszonyat jól nézett ki egyszerűen nem tudtam betelni vele. Fehér inget és fekete farmert viselt, a haja pedig fel volt zselézve.
- Szia – megcsókoltam és jó szorosan hozzábújtam.
- Szia – suttogta az ajkaim közzé és a kezeit a csípőmre csúsztatta.
- Könyörgöm, menjetek szobára – szólalt meg Kimi, mire szétrebbentünk.
- Azt hiszem jobb lesz, ha megyünk – motyogtam magam elé – Szia – léptem ki a házból.
Kb. egy órát autóztunk Patrick házához. Nagyon meglepődtem, hiszen egy igazi legénylakást vártam, de helyette egy ízlésesen berendezett otthonnal találtam szemben magam.
- Ez nagyon szép – tekintettem körbe.
- Örülök, hogy tetszik – ölelt át hátulról és a nyakamat kezdte el csókolgatni – megmutatom a hálószobát is – húzott maga után. Amint beléptünk felkapott és az ágyig vitt, óvatosan lefektetett és megcsókolt. Egyik kezét a pólóm alá csúsztatta, és a hasamat simogatta. Az ajkaimról áttért a nyakamra, megemelt egy kicsit, de csak annyira, hogy le tudja venni a felsőmet. Szép lassan haladt lejjebb, minden egyes érintése égette a bőrömet. Rajta még mindig túl sok ruha volt, ezért elkezdtem kigombolni az ingét, lecsúsztattam róla és végre feltárult előttem a felsőteste. Fordult a kocka és immáron én voltam felül. Végig húztam a kezem a kockás hasán, majd apró puszikkal borítottam be azt. Amikor megszabadítottam a nadrágjától újra én kerültem alulra, és ő is eltüntette rólam az előbb említett ruhadarabot. A combomat simogatta miközben megcsókolt. Égtem a vágytól minél hamarabb érezni akartam.
- Akarlak – nyögtem fel, amikor a női test legérzékenyebb pontjához ért.
- Én is – suttogta, de mire ezt kimondta, éreztem, hogy finoman belém hatol. Lassan kezdett el mozogni már-már őrjítően lassan. Nem tudtam vele betelni, még többre volt szükségem. A csókunk közben megharaptam az alsó ajkát, mire gyorsabb tempóra váltott. Sóhajaink, nyögéseink betöltötték a szobát. A gyönyör mindkettőnk egyszerre ért el. Hosszú percekig pihegtünk egymás karjaiban.

4 megjegyzés:

  1. Szia Nikiim! :D

    Először is, elnézést kérnék az utóbbi időben elmaradt kommentekért, de a Hunga óta azt sem tudom, hol áll a fejem. Azon a héten szinte itthon sem voltam, utána betegeskedtem, majd netem nem volt pár napig. -.-"
    Ettől függetlenül az utóbbi részek csodásak lettek, főleg abból a szempontból, hogy jelenleg Patrick áll nyerésre! :D Áhh, imádom a srácot és csak így tovább, hódítsa meg Lahja szívét még jobban! :D Team Patrick! :D A ralis leírások is nagyon jók, nekem nagyon tetszenek! :D Örülök, hogy a csajszinak ilyen jó kis melót sikerült találnia! :D
    A Kimi-Noncsi-Jenni szál érdekesen alakul és végre kiderült a nagy titok. :O Hát leesett az állam! Remélem a tökfej Jégember minél előbb elmondja Nononak is ezt a kis alkut-titkot stb., hogy a csajszi minél előbb túltegye magát rajta. A válást pedig ha kérhetném indítsa be, de ízibe. :D Szerintem az első sokk után Noncsi is vállalja a kicsit, legalábbis remélem, nagyon remélem. :D

    SZUPER részek lettek! :D ♥ ♥ ♥

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. szupi lett...siess a folytatással...Cassy

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Nagyon jó rész lett. :P =) És ezúton is szeretném neked megköszönni a díjat. Köszönöm <3
    Sok puszi: Rennee

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon jó rész lett! :)
    Egy kis meglepi nálam! : )

    VálaszTörlés