2011. május 27., péntek

5. rész

Sziasztok! 
Köszönöm a kommenteket. Itt az új rész, most nem lesz kommnet határ, de azért remélem, hogy így is írni fogtok. 


Az elkövetkezendő napokban Jenni szolgának használt. Állítása szerint ezzel kiérdemelhetem majd a bocsánatát.
- Lahja gyere ide – hallottam meg a számomra már szinte fájdalommal felérő kiáltást.
- Megyek már – dünnyögtem magam elé.
- Miért csinálsz magadból hülyét? – sétált el mellettem Kimi. Tulajdonképpen igaza van, mert tényleg hülyét csinálok magamból. Nem szándékosan ütöttem le, és már amúgy se látszik semmi se a homlokán, szóval nem kellene ugráltatnia.
- Nah végre, hogy ideértél – szólalt meg dühösen Jenni.
- Figyelj, nem vagyok a szolgád és nem vagy halálos beteg sem, hogy nekem kellene kiszolgálnom. Ha valamire szükséged van, akkor azt intézd el magad – meg se vártam, hogy válaszoljon, megfordultam és távoztam a szobából. Távolról még hallottam a dühödt rikácsolását, de az ajtómat erősen becsapva jeleztem, hogy nem kívánom tovább hallgatni. Leroskadtam az ágyamra és egy kis ideig csak meredtem magam elé. Az elmúlt pár napban alig pihentem valamit. Amikor épp nem Jennit pátyolgattam, akkor munkát kerestem, illetve lakás után kutattam. Sajnos nem sikerült olyan sok pénzt felhalmoznom, hogy hosszabb távon megéljek munka nélkül. A legolcsóbb ház bérlésére rá ment volna a megtakarított pénzem fele, és ha még ki is béreltem volna, akkor munka nélkül talán 1-2 hónapot, ha tudtam volna benne éldegélni. Kimi azt mondta, hogy addig maradok, ameddig akarok ő örül annak, hogy itt vagyok, én is szeretek itt lenni, hisz imádom ezt a pasit, de Jennivel nem jövünk ki túl jól, illetve az se tetszik, hogy most Kimi tart el. Újra elővettem a laptopom, hogy munka után kutakodjak, de már az első lépésnél megakadtam. Ez a nyavalyás gép nem akart bekapcsolni. Minden egyes gombot végig nyomkodtam rajta, de eredménytelenül. Dühösen indultam le a nappaliba, ahol utoljára láttam a Jégembert.
- Kims merre vagy?
- A dolgozószobában – jött a válasz.
Mindenhol papír halmok hevertek és ezek egyik pillanatról a másikra csak nőttek. Kimi egymás után dobálta a lapokat.
- Inkább nem zavarlak, majd visszajövök később – épp távozni akartam, amikor felpillantott.
- Mit szerettél volna?
- Csak kölcsön kérni egy kicsit a géped, mert az enyém, felmondta a szolgálatot – az ajtónak dőltem és figyeltem az omladozó papírtornyokat.
- Vidd el nyugodtan, nekem most úgy sincs rá szükségem, épp keresek valamit – átadta a laptopját és visszatért a kis várába.
- Köszönöm, hozom vissza nem soká.
Letelepedtem a nappaliban, ölembe húztam a laptopot, és neki láttam a keresésnek. Szomorúan állapítottam meg, hogy tegnap óta semmilyen új munkalehetőség sincs. Bánatosan böngésztem az oldalakon, majd miután feladtam a keresést, megnéztem a leveleimet. Anyától kaptam egy jó hosszú üzenetet, aminek az elejét vidáman, majd a végét már kicsit szomorúan illetve mérgesen olvastam. Épp válaszoltam, amikor hirtelen egy kis chat ablak ugrott fel

Seb üzenete
Hellooooo :D

Kims üzenete
Szia!

Seb üzenete
Ezer éve nem beszéltünk. Mi újság? Hogy megy a csapat megszervezése?

Kims üzenete
Bocsi, de nem Kimi vagyok

Seb üzenete
Ohh.. akkor szia Jenni

Kims üzenete
Nem Jenni vagyok. Az én nevem Lahja.

Seb üzenete
Lahja!? Még nem hallottam rólad, biztosan Kimi új „barátnője” vagy

Kims üzenete
Nem vagyok a barátnője…

Seb üzenete
Csak az ágyasa ugye? :P :P

Kims üzenete
Az unokatestvére vagyok te idióta!!!!!

Seb üzenete
Bocsi, nem tudtam, és nem vagyok idióta!

Kims üzenete
Nincs kedvem veled beszélni, majd megmondom Kiminek, hogy kerested. Szia!

Seb üzenete
Rendben! Egy élmény volt veled beszélgetni. Szia!

Mérgesen léptem ki a beszélgetésből. Mit képzel magáról ez a srác? Még hogy én Kimi ágyasa? Persze abban igaza van, hogy sok nő megfordult már az unokatesóm ágyában, de akkor sem nevezhet holmi olcsó kis lotyónak. Öntelt majom. Dühösen sétáltam vissza Kimi dolgozószobájába, akinek egyből feltűnt, hogy valami nincs rendben velem.
- Mi történt?
- A bunkó világbajnok haverod akart veled beszélni – a szemeimet forgatva közöltem vele.
- Melyik?
- Az a szőke herceg – gúnyosan ejtettem ki ezt a pár szót.
- Áhh akkor Sebre gondolsz - mosolyodott el Kims.
Csak most volt időm körbenézni az irodában a papírhegyek eltűntek, minden be volt mappázva, az asztalon rend uralkodott. Az előbbi zűrzavarnak már nyoma se volt. Már voltam párszor ebben a szobában, de még sohasem néztem körül. A polcokon könyvek sorakoztak szép sorban, aztán az egyik kis szekrényen Kimi díjai közül is itt volt egy – kettő azok, amik a legjobban a szívéhez nőttek. Az egyik könyvespolcon voltak fényképek is, gyerekkori képek, barátokkal közös képek, a világbajnoki cím után készült kép is helyett kapott, de egy dolgot hiányoltam, Jenniről nem volt kirakva kép. Oda sétáltam és leemeltem egy képet, ami nekem is nagyon sokat jelentett. Az összes arcon végig húztam az ujjam, s Kimi felé fordultam.
- Nem is tudtam, hogy neked is meg van ez a kép–, mosolyogtam rá.
- Miért ne lenne meg? Egyik legszebb nap volt az életem során, a Räikkönen testvérek nagy napja.
- Pontosan. Te, Rami, Emily és én – eszembe jutott az a meseszép nap, amikor még mit sem sejtettünk a jövőről. – Emily jelentkezett anyuéknál – fordultam Kimi felé.
- Hogy – hogy? Nem úgy volt, hogy végleg lelép?
- Az volt, de most újra megjelent. Félek, hogy megint az lesz, mint régen – lehajtottam a fejem, hogy ne lássa a lassan felszínre törő könnyeimet.
- Gyere ide – nyújtotta felém a karját, én pedig engedelmeskedtem és szorosan hozzábújtam – nem engedem, hogy azt tegye veled, amit akkor azon a szörnyű napon tett.
- Köszönöm, de akkor is ott vannak anyuék. Őket még bánthatja – szipogtam, és úgy kapaszkodtam Kimibe, mint fuldokló az utolsó szalmaszálba.
- Ne is gondolj ilyenekre – eltolt magától, de csak annyira, hogy a szemembe tudjon nézni.
Hosszú percekig vigasztalt Kimi, mire valamennyire megnyugodtam.
- Mit szólnál hozzá, hogy ha elvinnélek az első futamomra? – vigyorodott el.
- Annak örülnék.

5 megjegyzés:

  1. Hehh...ezek aztán elbeszélgettek..^^
    Hmm..vajon mi lesz ebből..De remélem nemsoká kiderül.. :)
    Jenni meg mehet a francba..és jogos nem halálos beteg..^^
    Kimi pedig mindig figyelmes a csajszival..
    De vajon mit hoz az első futam..?
    Van pár ötletem..De majd te úgyis megírod nekünk..
    Hozz folytatást gyorsan.. :D

    Puszii :$ebitaa

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    nagyon jól sikerült rész volt ez is. Lahja nagyon is jól tette hogy szépen beolvasott miss szépségkirálynőnek, úgy kell azt. A Vettel- Räikönnen2 beszélgetés pedig nagyon tetszett és ugye a gyűlölet és a szerelem között csak minimális különbség van...:)
    A végén ez a kis "titok" meg Kimi vigasztalása it tetszett...Kíváncsi vagyok mint csinált a testvére...
    Novum

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    megjelent a 'kedvenc' szereplőm, yeaaah XD
    reméltem, hogy még egy ideig nélkülöznünk kell, de már itt van, ha még csak virtuális formában is :S
    de legalább bunkó volt^^
    Jenni menjen már a fenébe, nem kell itt eljátszani a nagy halált, ha már semmi baja
    és ez az Emily dolog a végén... na, erre kíváncsi leszek:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Nikiim!

    Örülök, hogy Lahja végre elküldte a fenébe Jennit. :D Már ráfért. :D Kimi pedig nem nagyon izgatja magát a hárpia miatt. :D
    A Sebbel történt üzenetváltás igazán jól sikerült. :D Remélem, hogy nem fognak egyhamar kibékülni. :D
    Emily... Hmmm.. Kíváncsi vagyok erre a szálra!

    SZUPER rész lett! ♥♥♥
    Hozd gyorsan a következőt! :)

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  5. Szia Nikíím! :D

    Elfelejtettem komit írni,de most pótlom! :D

    Szóval, VÉGRE!!! Felbukkant Seb :D na jó nem ilyen formába gondoltam,de hát ebből is sok minden ki lehet hozni :)Érdekesen indul a kapcsolatuk :D Már nagyon várom,hogy fog kibontakozni :D
    A csajszi múltja meg nagyon érdekel..gondolom szép lassan egyre több minden ki fog derülni... Már alig várom!!! :D

    Siess a kövivel! Kérlek hozd még ma!!!

    Pusziií
    Tius <3

    VálaszTörlés