2010. december 22., szerda

41. rész


Először nem csókolt vissza, ledermedve állt előttem. Beláttam, hogy ez egy rossz döntés volt ő nem akar engem. El akartam lépni tőle, de magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Ebben a pillanatban, minden előbbi gondolatom tovaszállt. Egyre követelőzőbbek lettünk csak úgy faltuk egymás ajkait. Fer ölelése egyre szorosabb lett. Egyik kezével a csípőmön körözött, míg a másikkal az arcomat simogatta. Lassan áttért a nyakam csókolgatására. Lecsúsztatta a vállamról a felsőm pántját és immár az előbb felszabadított terület kényeztette, ezzel halk sóhajokat csalva ki belőlem. Hátrálni kezdtünk a kanapé felé, de fordult a kocka, hiszen nem én kerültem alulra, hanem ellöktem magamtól és az ölébe ültem. Ott folytattuk ahol abbahagytuk pár másodperccel ezelőtt. Le akarta húzni rólam a felsőm, de megállítottam.
-         Ezt nem itt kellene folytatni – zihálva vettem levegőt.
-         Igazad van – bólintott, de továbbra is simogatott.
-         Nem tudom megtenni, itt nem – lehajtottam a fejem.
-         Akkor menjünk át hozzám – megsimogatta a kezem.
-         Otthon van a feleséged.
-         Dehogy van. Állandóan koncertezik – jelent meg egy sunyi mosoly az arcán – de ha nem akarod, akkor még most álljunk le.
-         Akarom, és menjünk – álltam fel és összeszedtem pár cuccomat.  
Tudtam, hogy hibát követek el, de erre most szükségem volt. Érzelem mentes szexre. A vonzódás amit Fer iránt éreztem csupán csak testi volt. Egész úton nem szóltunk egymáshoz. Olyan volt mintha csak egy egyszerű baráti látogatásra mennék. Fernando tekintettében sem láttam az előbbi tüzet, teljesen lenyugodott.
Amikor megérkeztünk minden olyan volt mintha az előző dolog meg se történt volna. Viszont, amikor becsukódott az ajtó, a falnak nyomott és szenvedélyesen megcsókolt.
-         Még sohase volt ilyen hosszú a visszafelé vezető út – súgta fülembe.
-         Talán gyorsabban kellett volna vezetned – nevettem fel.
-         Hidd el így is eléggé siettem – felkapott és megindult velem az emeltre.
Egy hatalmas szobában találtam magam, vagyis inkább pontosabban egy hatalmas franciaágyon. Irtó lassan szabadítottuk meg egymást a feleslegessé vált ruhadaraboktól. Nando nagyon érzéki volt, minden érintéséből érződött, hogy azt szeretné, ha ez most különleges lenne a számomra.
Pihegve feküdtünk egymás mellett. Az ablak felé fordultam, hogy ne lássa a könnyeimet.
A halk sírás zokogásba torkollott.
- Mi a baj?- átölelt Fer, de én nem válaszoltam – megbántad ugye? – lassan maga felé fordított.
Megráztam a fejem, mert tényleg nem bántam meg csak most egy ribancnak érzem magam.
-         Akkor mi a baj? Lili kérlek, válaszolj – az arcomat simogatta.
-         Sajnálom – suttogtam.
-         Mit?
-         Mindent. Azt, hogy kihasználtalak, azt, hogy nem tudtam magamnak megálljt parancsolni. Utálom magam. Én nem ilyen vagyok. Hogy lehetek ilyen hülye? A barátom kómában fekszik, én pedig egy másik pasival szexelek – zokogtam tovább.
-         Ne hibáztasd magad, hiszen ami megtörtént az megtörtént. Senki se fogja azt mondani, hogy nem szereted Lewist. Erről az egészről pedig nem fogunk beszélni senkinek sem.
-         De én így nem tudok Lewis szemébe nézni. Gyűlölöm magam – kiáltottam fel.
-         Cssss – húzott magához, én pedig csendesen sírtam tovább. Csak akkor engedett el, amikor már normálisan vettem levegőt.
-         Vigyél, haza kérlek –motyogtam a mellkasába.
-         Nem lenne jobb, ha reggel vinnélek vissza?
-         Nem. Most akarok menni – felültem és eldobált ruháimat kerestem.
A visszafelé vezető út is csendben telt el. Én az ablaknak dőlve gondolkodtam, amíg Fernando egy percre se vette le a tekintettét az útról.
- Jól vagy?- aggódva kérdezte, hiszen az elmúlt pár órában olyan voltam, mint egy élőhalott.
- Igen csak most kérlek, menj el.
- Nem akarlak ilyen állapotban egyedül hagyni.
- Jól vagyok. Nincs szükségem semmire és senkire, vagyis valakire igen, de ő nem lehet most itt velem – újra könnyek gyűltek a szemembe – menj, már kérlek!- kiabáltam rá.
Mielőtt elment volna adott egy puszit a homlokomra. Ahogy becsukódott az ajtó a földre rogytam és sírtam. Még sohasem éreztem ilyet. Gyűlöltem magam. Nem tudom meddig ücsöröghettem itt csak annyit érzékeltem, hogy besötétedett. A könnyeim valószínűleg kiapadhattak, hiszen nem tudtam tovább sírni.. Felkászálódtam a földről, és a konyhába botorkáltam. Főztem magamnak egy jó erős kávét, majd a telefonommal a kezemben felmentem a hálószobába. Sokáig forgattam a kezemben a kis kütyüt. Az idő pedig egyre gyorsabban telt. Nagy nehezen rászántam magam, hogy felhívjam azt az embert, akire most tényleg szükségem van. Két csörgés után egy álmos hang szólalt meg.
-         Ki vagy és mit akarsz ilyen korán?
-         Szia anya – feleltem halkan.
-         Lili kicsim minden rendben van? – aggodalommal teli hangon kérdezte.
-         Nincs, semmi sincs rendben – próbáltam visszatartani a sírást.
-         Egy pillanat, lemegyek a konyába és folytatjuk.
-         Oké.
-         Itt is vagyok. Ugye nem Lewissal történt valami?
-         Nem – a könnyek már gyülekeztek a szememben.
-         Akkor mi a baj? Semmit sem értek, mondj már valamit!- parancsolt rám.
-         Anya én utálom magam. Olyat tettem, amit nem szabadott volna – eddig bírtam sírás nélkül – lefeküdtem Fernandoval.
-         Tessék?- pár oktávval feljebb csúszott a hangja.
-         Jól hallottad. Mindig is vonzódtam hozzá, és most megtörtént. Én ezt nem így akartam. Megcsaltam azt az embert, akit mindennél jobban szeretek.
-         Nincs semmi baj. És amúgy…- nem fejezte be mondatát, bár sejtettem mit akar tudni.
-         Amúgy mi?
-         Milyen volt az ágyban?- izgatottá vált a hangja.
-         Ahj anya, muszáj most ezt?
-         Igen. Tudni akarom.
-         Jó. Nagyon is jó – sóhajtottam.
-         Tudtam én, hogy nem lehet olyan rossz a kis bika. Bár apádat se kell félteni...nah jó most tényleg nem ez a téma. Hallom a hangodon, hogy nagyon kivagy, ezért holnap oda repülök, és nincs ellenvetés.
-         Köszönöm. Szeretlek.
-         Én is angyalom. Pihenj addig – bontotta a vonalat.

Egy kicsivel jobban éreztem magam, mint a hívás előtt. Elővettem az MP4 lejátszómat és előkerestem a kedvenc számom, majd valamikor az a hajnali órákban elaludtam.

5 megjegyzés:

  1. Nikiim! :D

    Be kell valljam - bár most "hazabeszélek" - hogy ez a rész nekem nagyon tetszett. :D Örülök, hogy ha csak egy éjszakára is, de Lili és Fer összejöttek. :D
    Lili anyukáján pedig jót mosolyogtam, milyen kis kíváncsi... :D

    Érdekes lesz majd megfigyelni, hogy hogyan alakulnak majd ezek után a történések... Hogy mi lesz, ha Lewis felébred és a barátnőjének lesz egy "kisebb mindent bevallok neki" - rohama! Na, akkor lesz majd csak a nagy gubanc... Előre várom! :D

    SZUPER lett! :D

    Puszi,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. fúj xD már az előző fejezetnél leírtam, hogy mi a véleményem alonsoról, úgyhogy nem ismétlem el mégegyszer :D
    de az anyuka vicces volt xD
    és remélem védekeztek! xD nem akarok kis alonsokat :$ még belegondolni is rossz xD
    amúgy szuper rész lett, de már tényleg alig várom, hogy Lewis felébredjen :)
    puszii

    VálaszTörlés
  3. Szia Niki! :)
    Ez a rész fantasztikus lett. :) Nagyon tetszett. :) Bár Alo nem egy isteni csávó, de imádom a spanyolokat. :D A nyelv is fantasztikus, hát még a pasik. :) Nagyon örülök, hogy megtörtént ez a kis együttlét Fer és Lili között. És teljesen meg tudom érteni. Nehéz úgy élni, hogy szeretsz valakit, és nem tudsz hozzáérni, vele lenni, mert nem lehet. A végén úgyis történik valami olyasmi, aminek nem kéne. És ez most be is jött. :) Lili anyukája is édi volt....bár ilyenre ki ne lenne kíváncsi. :)
    Még sok ilyen jó részt!! :)
    És Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok neked, és mindenkinek!!! :):)
    Pusziii! :)
    Dóri :)

    VálaszTörlés
  4. Cya!!!
    Naon jó lett ez a rész! Ez már várható volt, hogy előbb vagy utóbb bekövetkezik. :D Azért Lewisra is kiváncsi vagyok, h. mi van vele, bár annyira nem vagyok oda érte. :) Lili anyukája naon kiváncsi...ari volt. :)
    Pusy!!!
    Kata

    VálaszTörlés
  5. Szia Nikíím! :D

    Először is kellemes ünnepeket!!! <3 :)

    Carlie a komidon behaltam :D :D ááá :D de valamilyen szinten egyetértek :)
    Az én számból ilyet nem nagyon fogtok még egyszer hallani de LEWIST AKAROM!!! Ébredjen már fel, mert lassan többet alszik mint Csipkerózsika... (pedig ő aztán mesélhetne, hosszú idő volt xD)
    húúú már dörzsölöm a kezem a konfliktusra...am sztem Nandonak lehetett volna annyi esze, hogy visszautasítja Lilit... szerintem xD azért Lili anyukája nagy forma, bár véleményem szerintem nem így kellett volna reagálnia... azért jó, hogy odautazik :D

    Ohh bocsi, hogy eddig nem írtam, de jobb későn, mint soha :D

    ui: véletlen nem tervezel Sebastian Vetteles új történetet??? 8)

    Puszií
    Tia

    VálaszTörlés