2010. július 9., péntek

9. rész

A szabadedzésekre nem mentem ki inkább Jessicaval csajos napot tartottunk. Miután minden fontosabb üzletet végig jártunk és megnéztünk pár érdekességet visszaindultunk a szállodába. A cél az én szobám volt. Ledobáltuk a vásárolt cuccokat a kanapéra. Mi pedig az ágyamra telepedtünk.
- Kérsz valamit inni?
- Egy kis vizet- kiáltott utánam.
Az italokkal és egy kis csoki társaságában visszatértem.
- Nos, mi is van köztettek pontosan?- érdeklődött Jess.
- Összejöttünk- közöltem és egy kocka csokit letörtem.
- Ennél kicsit részletesebben elmesélhetnéd!- magához vett ő is egy kis csokit.
Elmeséltem neki mindent a tegnapi randiig illetve egy-két sms-t is megmutattam.
- Csak csók volt köztettek?- megdöbbenve nézett rám Jessica.
- Igen- bólogattam- Miért te már az első héten Jenson ágyában kötöttél ki?
- Nem épp az ágyában- zavartan pillantott a vízére.
- Akkor hol?- kíváncsiskodtam.
- Az úgy volt, hogy egy wellness hétvégét töltöttünk el Monacoban. Az utolsó helyszín egy szauna volt. Senki nem volt rajtunk kívül így egymásnak estünk. Felejthetetlen élmény volt- a végére kicsit elpirult.
- Egy szóval csodálatos hétvégétek volt- összegeztem az eddig hallottakat.
- Igen. nem hiszem, hogy eltudnám valaha is felejteni. Bár a liftes esetünk is nagyon jó volt- mosolygott rám.
- Várj! Ti állandóan az extrém helyeket kerestek?- vigyorogtam rá.
- Nem igazán csak valahogy mindig ott kötünk ki. De, most te jössz- mutatott rám.
- Én… nem is tudom… annyira még nem volt ilyenben részem.
- Ezt nem hiszem el.
- Na, jó, talán az, amikor a kertünkben voltunk és úgy, hogy anyuék meg otthon voltak- a narancslémből kortyoltam.
- Még, hogy az nem extrém. Nem vagy semmi csajszi- kacsintott rám.
- Köszi - zavartan mosolyogtam rá.
Az egész napot átbeszéltük. Kaptam pár divat tippet is, hogy mivel tudnám még jobban elcsábítani a kis bikucit. Az időmérőre már kilátogattam, de továbbra is Jessica társaságában. Folytattuk a tegnapi beszélgetést és ennek köszönhetően még több információt megtudtam a kapcsolatukról. Arra lettünk figyelmesek, hogy a srácok figyelnek minket.
- Hát ti mit kerestek itt? Nem az autótokban kellene lennetek?- meglepődve kérdeztem őket.
- Már rég vége az időmérőnek – nevetett fel Lewis.
- Komolyan?- egymásra néztünk Jessel.
- Igen- válaszolt nevetve Jenson.
- Akkor megint sokáig beszélgettünk- állapított meg Jess.
- Jaja- bólogattam.
- Édesem, velem tartanál egy kicsit?- érdeklődött Jenson a kedvesétől.
- Persze megyek is- kaptam két puszit majd kéz a kézben távoztak.
- Nem ülsz le?- tekintettem Lewisra.
- Nem. Sétálni akarok- jelentette ki.
- Menjünk- mosolyogtam rá.
Egyenesen a pályára indultunk. Miután kellő távolságra voltunk az emberektől, leültünk a földre és bámultunk a nagyvilágba.
- Összejöttél a kis spanyollal- sóhajtott Lewis.
- Igen. Miért baj?- néztem a szemébe.
- Nem- válaszolt kicsit durcásan.
- De baj, látom rajtad- böktem rá.
- Nem- nyomatékosította a válaszát úgy, hogy felém hajolt.
- Jó jó értem.
- Bocsi nem akartalak megijeszteni- nézett rám bűnbánóan.
- Semmi baj- egy mosolyt erőltettem az arcomra – elmondod, hogy mi a baj?
- Semmi csak… elegem van abból, hogy Nicole állandóan a gyerekkérdéssel zaklat.
- Figyelj, ő már lassan abban a korban van, hogy anyuka szeretne lenni. Én teljesen megértem. De kérdezhetek valamit? Szereted egyáltalán?
- Igen azt hiszem vagyis, volt egy lány, aki régebben nagyon is tetszett, nem volt köztünk semmi komoly. Most pedig úgy érzem, megint ő tetszik- vallotta be.
- Akkor jobb lenne, ha megmondanád annak a lánynak. Lehet ő is hasonlóan érez irántad- biztatásként megsimogattam a vállát.
- Neki barátja van és most boldog, már, mint ezt mutatja a külvilág felé- megfogta a kezemet és közelebb húzott.
- Úgy látom, tudsz mindent a lányról- mosolyogtam rá.
- Mondhatni. De, nem kémkedek utána- szögezte le.
- Ezt egy percig se gondoltam- még közelebb húzott magához.
- Indulni kellene- állt fel.
- Egyetértek-felálltam én is, majd indultam utána.
- Lili! Várj egy kicsit- nézett vissza rám.
- Igen- fordultam felé.
- El akarom mondani, hogy ki az a lány.
- Ezek szerint ismerem.
- Nagyon is jól- közelebb lépett és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése