2010. július 1., csütörtök

7. rész

Az ajkai lassan távolodtak el az enyémtől. Próbáltam még utána hajolni, mert ez nekem túl kevés volt. De, megragadta a kezem és kihúzott a teremből egyenesen a kertig. Ott lenyomott az egyik padra és járkálni kezdett előttem. Nem tudtam mire vélni a viselkedését.
- Megállnál egy perce?- kérdeztem kedvesen.
- Persze. Bocsánat- teljesítette a kérésem.
- Miért hoztál ide és miért vagy ennyire ideges?
- Ez nekem túl sok volt. Őrjítően jól táncolsz és egyszerűen magával ragadott a zene. Tudom hiba volt a csók. Nem is ismerjük egymást- idegesen toporgott előttem.
- Egy csók miatt vagy ilyen?- felnevettem.
- Igen- leült mellém.
- Nem értelek. A többi srác ilyenkor inkább tovább áll és nem aggodalmaskodik- sóhajtottam.
- Nekem barátnőm van- a tenyerébe temette az arcát.
- Akkor bocsánat. Nem tudtam- álltam fel, de ő megfogta a kezem és visszahúzott.
- Ne hibáztasd magad- mosolygott rám- Szeretnék bemutatkozni. Jaime Alguersuari vagyok- nyújtott kezet.
- Lili Whitmarsh.
- Te… Martin…lánya vagy?- meglepődve kérdezte.
- Igen, de ez most nem számit. Elegem van abból, hogy az emberek első kérdése az, hogy ki az apám.
- Ezt megértem- átölelt.
- Hiba volt ez a csók?- könnyes szemmel néztem rá.
- Én nagyon élveztem, sőt azt szerettem volna, ha sose lesz vége - vallotta be.
- Akkor hasonlóan érzünk. De, barátnőd van- a fejem a vállára hajtottam.
- Pontosan. Igaz már nem olyan vele, mint régen…
- Most viszont csak jól akartad érezni magad és semmi más, jól érzem?
- Ez volt a célom a buli előtt. Viszont amikor megláttalak ezt el is felejtettem inkább csak veled akartam lenni.
- Értem. Most mi lesz Jaime? Felejtsük el a mai estét?- fordultam felé.
- Nem tudom Lili. Én nem akarom elfelejteni, inkább még többet akarok- közelebb hajolt, alig pár cm választott el tőle.
- Én se akarom-súgtam.
Újra megcsókolt és hagytam, hogy magával ragadjon a vágy. Hiba, mert barátnője van, de egyszerűen vágynak, amit iránta érzek, nem tudok nemet mondani. Lassan áttért a nyakamra és azt halmozta el csókokkal. Legszívesebben itt és most letepertem volna, de erőt vettem magamon és eltoltam.
- Jaime ez még túl korai- kértem levegő után kapkodva.
- Igazad van- bólogatott, de a kezemet egy pillanatra se engedte el.
- Fáradt vagyok, visszamegyek a szállodába- adtam egy apró csókot a szájára.
- Visszakísérlek.
- Okés- mosolyogtam rá.
Visszamentünk a terembe és megpróbáltam megkeresni Jessicáékat, de Brunotól megtudtam, hogy ők már rég elmentek. Gyalog mentünk vissza a szállásunkra. Felkísért a szobámhoz és hosszas búcsúzkodás után magamra hagyott. Gyorsan lezuhanyoztam és felvettem a pizsimet, majd a táskám aljáról előkotortam a naplómat és az MP3 lejátszómat. Mivel úgyse tudok túl sokat aludni, jobbnak látom papírra
vetni az élményeimet.


Kedves naplóm!

Túléltem életem első Forma 1-es hétvégéjét. Nem is volt olyan rossz. Bevallom sokkalta rosszabbra számítottam. Először is úgy érzem sikerült egy új barátnőt szereznem Jessica személyében. Nem volt szimpatikus, amikor megláttam, de rájöttem egy nagyon is kedves csajszi. Mindig pörög és rengeteg jó ötlete van ráadásul aranyos párt alkotnak Jensonnal.
Újra találkoztam Lewisszal is. Nem sokat változott a srác, ugyan olyan kedves, mint volt, vagyis velem az. Ő tudott egyedül megvigasztalni. Sajnos vége lett a nagy szerelemnek, amiben annyira hittem. Emlékszel naplócskám nem is olyan rég még az esküvőt terveztem és nézd, meg most mi történt. Egyedül vagyok. David és én most már végleg külön utakon járunk. Talán egyszer még találkozunk. Remélem sikerül megvalósítani az álmait. Egy valamit köszönhetek ennek a szakításnak. Új barátokra találtam. Ott van a kis szöszi Sebastian egy nagyon jó fej srácnak tűnik, igaz még nem sokat beszéltünk, de az a kis idő alatt rájöttem, hogy nála életvidámabb srácot aligha ismerek. Szerencsés a barátnője. A bárban sikerült megismerkednem még két személlyel. Bruno és Karun. Ők is nagyon jó fejek, bár nem úgy megy nekik, mint ahogy azt elképzelték, de a csalódottság legkisebb jelét se fedeztem fel rajtuk. Persze lehet, hogy mikor egyedül vannak, akkor sokat dühöngnek, illetve szomorkodnak, amiért ilyen lassú kocsit kaptak, de ezt a külvilág felé nem mutatják. Gondolom, nem szeretnék, hogy sajnálják őket. A ma este is tartogatott meglepetéseket. Jaime... a szép szemű herceg. Félek, hogy ez csak vágy és semmi több. Nem akarom kihasználni. De, a csókja nagyon jól esett. Sőt nem volt elég még többet akarok. Teljesen összezavarodtam. Jobb lesz, így hogy most nem fogom látni egy pár napig. Át kell gondolnom az egészet.
Viszlát Naplócskám!

1 megjegyzés:

  1. Jujjj hát mondhatnám,h csalódott vagyok mert nem Seb a szépszemű herceg...de hát nem minden mesébe lehet ő az igazi...jajj de minek is írok ilyeneket hisz még annyira a történet elején járunk!Ugye?Biztos vagyok benne hogy még rengeteg izgi és váratlan rész fog jönni...de először is kérem szépen a kövi részt!!!!
    Pusziii

    VálaszTörlés