2010. június 30., szerda

6. rész

Iszonyú fejfájással keltem fel. Nagy nehezen kivánszorogtam a fürdőszobába és egy aszpirint magamhoz vettem. Ahogy az órámra pillantottam rájöttem, hogy késésben vagyok. Gyorsan felöltöztem és rohantam le a többiekhez. Jobbnak láttam, hogyha nem eszek, mert az akkor hamarosan visszaköszönt volna. Egy hatalmas napszemüveg mögé bújtam és próbáltam úgy viselkedni, mint akinek semmi baja sincs. Szerencsére a csapat férfi tagjainak nem tűnt fel semmi, de Jess észrevette, hogy valami nincs rendben.
- Jól vagy?- súgta oda.
- Majd elmondok mindent a pályán egy hatalmas adag kávé kíséretében.
- Okés- majd a párjához fordult és egy apró csókot lopott tőle.
Miután leráztuk a férfiakat és kikértem az éltető nedűt leültünk egy távolabbi asztalhoz s mesélni kezdetem.
- Tegnap este kicsit elegem volt mindenből és lementem iszogatni, utána összebarátkoztam két sráccal, Brunoval és Karunnal, de az ital mennyisége egyre nőt valamikor hajnalban értem vissza a szobámba- közben a fejemet támasztottam.
- Akkor jó estéd volt, bár a miénk se volt rossz-pirult el- Amúgy ők rendes srácok, lehet lesz itt barátságból még valami más is- mosolyodott el.
- Nem hiszem. Én egyelőre nem akarok új párkapcsolatot.
- Biztos jön majd egy olyan srác, aki megváltoztatja az álláspontod.
- Úgy gondolod?- az ablak előtt elvonuló szerelő gárdát figyeltem.
- Ebben biztos vagyok. Egy ilyen szép és okos lány nem maradhat egyedül.
- És, ha egyedül akarok maradni?- közben mindketten rendeltünk még egy pohár narancslevet.
- Most még úgy érzed, hogy jobb egyedül, de idővel úgy is vágyni fogsz egy férfira, akivel megoszthatod a mindennapjaidat.
- De, így nem fog menni, hogy mindig úton vagyunk- ráztam meg a fejemet.
- Miért ne menne? Néz körül mennyi jó pasi vesz minket körül. Talán jobb lenne, ha az itt dolgozó emberekre is úgy tekintenél, mint lehetséges férfi jelöltek. Még azt se tartom kizártnak, hogy valamelyik pilóta srác dobogtatja meg a szíved.
- Nem tudom Jessica. Most összezavartál. Igazából arra vágyok, hogy újra David mellett legyek….
- Nem szabad rá gondolnod. Fel kell fognod, hogy vége. Ezért ma este eljössz velünk a Red Bull bulijára.
- Hogy hova?- értetlenkedtem.
- A Red Bull bulijára, minden verseny után tartanak, egy kisebb bulit ahova az összes pilóta elmehet, és mi megyünk így te is jössz – jelentette ki.
- Hmm… Oké, de nincs semmi ruhám.
- Azon segíthetünk. Nekem rengeteg van, majd ha, visszamentünk válogathatsz nyugodtan- nevetett fel.
- Köszi- a mai napon először mosolyogtam úgy, hogy nem fájt a fejem.
Az egész futamot átbeszéltük. Sebastian az autó hibájából visszaesett a negyedik helyre így Fernando és Felipe megelőzte és a mi csapatunk egyik srácának is sikerül felkapaszkodnia a dobogó legalsó fokára név szerint Lewisnak. Jessicával visszamentünk a szállodába, úgy is sokat kellett volna várni a hímegyedekre. Egész úton győzködött, hogy nagyon jó buli lesz, és majd ott bepasizhatok. Még mindig nem sok kedvem volt menni, de nem akartam megbántani így mosolyogva hallgattam tovább a meséjét. Először azt hittem, hogy viccel a ruhákkal kapcsolatban, de három bőrönd volt tele szebbnél szebb ruhákkal. Rengeteget felpróbáltam mire megtaláltam az igazit. Egy fekete rövid ruhára esett a választásom. A barátnőm szerint remekül állt nekem, és ha ettől nem fog az összes pasi a lábaim előtt heverni, akkor nem is igazi férfiak. A gyors divatbemutató után visszamentem a szobámba és próbáltam minél hamarabb elkészülni, ugyanis két órám maradt mindenre. A hajamat megmostam majd oldalra feltűztem és egy egyszerű sminket dobtam fel az arcomra. 8 előtt 10 perccel már kész is voltam. Jessicáék a recepciónál vártak rám.
- Wáó gyönyörű vagy- bókolt Jenson.
- Köszönöm- pirultam el.
- Indulhatunk?- érdeklődött Jess.
- Persze- vágtuk rá egyszerre.
A buli helyszíne szerencsére nem volt messze a szállodánktól. Belépve rengeteg ismeretlen embert pillantottam meg. Vissza akartam fordulni, de egy kéz megragadott és behúzott.
http://www.youtube.com/watch?v=AaRaPoKTtt8&feature=related
- Félsz a tömegtől?- érdeklődött Bruno miután az egyik asztalhoz leültünk.
- Nem csak itt senkit se ismerek- néztem körül.
- Köszi, ez jól esett. Szóval akkor engem se ismersz- játszotta a durcás kisfiút.
- De téged ismerlek, te lökött- nevettem rajta.
- Nem vagyok lökött- nyújtotta rám a nyelvét.
Rendeltünk pár számomra még ismeretlen koktélt, amitől kicsit jobban feloldottam. Nem bírtam sokáig magammal a táncparkettet vettem célba és az egyre jobb zenékre kezdtem el táncolni. http://www.youtube.com/watch?v=4gH-qFeRa7E Nem sokáig táncoltam egyedül, mert akadt társaságom még meg egy egész helyes és még táncolni is tudó srác személyében. A zene ütemére mozogtunk a külvilágot kizárva csak ő volt és én. A táncunk végével se távolodtunk el egymástól. A gyönyörű kék szemek rabul ejtettek. Álltunk egymással szemben, de a távolság egyre csökkent kettőnk között. A következő szám kezdetekkor még közelebb húzott magához. http://www.youtube.com/watch?v=gCadlN8fexk Teljesen hozzásimultam és szinte egy testként mozogtunk tovább a zenére. Halkan énekelni kezdtem a dalt, mire még közelebb húzott magához. A fejemet a vállára hajtottam és élveztem tovább a táncot. A zene lassan elhallgatott, de én még mindig szorosan hozzásimulva álltam a táncparkett közepén. Felnéztem az arcára és a szemeiben elvesztem. Az ajkai egyre közeledtek az enyémhez, és egy érzéki csókban forrtak össze.

3 megjegyzés:

  1. Basszus ha tudom,hogy az kell ahhoz, h tegyél ki új részt, h írjak akkor már hamarabb írok!!!:P
    Nagyon nagyon jó rész!!!légyszii MÉG 1et ma!!!!:)(bociszemek)
    Véletlen nem Sebastian az a gyönyörű kék szemű valaki???:P
    Puszzi

    VálaszTörlés
  2. Én is támogatom az új részt. :D pont a legjobb résznél van vége...
    Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
  3. Máskor hamarabb szólsz és hozom is az új részt! :P ( mert előre meg van írva 2-3)
    Most hozom is :)
    Puszi

    VálaszTörlés