2010. március 7., vasárnap

9. rész


Nem tudtam kik azok csak hatalmas porfelhő tárult elém illetve egy két gumiabroncs. A kamera őket mutatta, de semmit nem írtak ki a képernyőre, hogy kik lehetnek a résztvevők. Még mindig idegesen bámultam a képernyőt. Rettegtem attól, hogy akkor fog valami szörnyű baleset történi, ha én élőben megnézem a versenyt. És most tessék meg is történt. Kezdet kitisztulni a kamera által mutatott kép. 4 kocsi ütközött, egy Sauber, Lotus, Toro Rosso és Force India. Egyik pilótának se lett semmi baja, de mindenkinek meg kellett jelennie azért egy orvosi vizsgálaton. Ezután talán nyugodtabban néztem a futamot tovább. Semmi érdekes nem történt, kettős Ferrari győzelemnek örülhettünk a harmadik helyen pedig Lewis Hamilton ért be. A srácok boldogak voltak vidáman mosolyogva adtak interjút. Selenán láttam, hogy valami baj van.
-         Mi történt? Olyan szomorú vagy.
-         Csak annyi, hogy holnap megyek haza és nem látlak, titeket nem tudom mennyi ideig- szomorkásan válaszolt.
-         Jajj csajszi telefonon minden nap beszélünk és megígérem, meg foglak látogatni – átöleltem a barátnőmet.
-         Köszönöm- egy könnycseppet törölt le.
-         Este buli, jössz?- vidáman kérdeztem.
-         Ki nem hagynám- mosolyogott rám.
Kiléptünk a boxból és Selenát sikeresen el is lökték. Egy fiatal japán srácon landolt. Egyikük se szólalt meg, olyan aranyosak voltak.
-         Bocsánat- rekedtes hangon megszólalt Selena.
-         Semmi baj, én löktelek fel- vigyorgott rá az ismeretlen srác.
-         Kamui Kobayashi- nyújtott kezet a fiatal srác.
-         Selena Nadal vagyok ő pedig a barátnőm Laura Martinez- bemutatott mind kettőnket majd aranyosan rá mosolyogott a srácra.
-         Ügyes voltál ma- kezdte a beszélgetést Sel.
-         Köszi, de annyira nem mert csak 15. lettem- válaszolt cseppnyi letörtséggel a hangjában Kamui.
-         Nem baj az, lesz ez még jobb is- mosolyogott rá Selena
Egész jól elbeszélgettek, én pedig lépkedtem velük együtt párszor én is szóhoz jutottam mikor ők épp levegőt vettek. Nagyon egymásra hangolódtak rengeteget nevetgéltek mintha már évek óta ismernék egymást. Lassan elbúcsúztunk egymástól, de az esti bulin Kamui is ott lesz.
-         Bejössz a srácnak- közöltem Selenával.
-         Áhh tuti nem, biztos van barátnője- gondolkodott el Sel.
-         Majd este kiderül- kacsintottam rá.
-         Remélem is – vigyorgott Selena.
-         Elmegyünk vásárolni?- érdeklődtem.
-         Persze, de akkor induljunk is nem sok időnk van- mosolygott a kérdezett személy.
A közeli plázát vettünk célpontba. Szinte az összes üzletet végig jártuk mire megtaláltuk a megfelelő ruhát. Selena egy arany flitteres rövid ruhát választott, ami nagyon jól állt neki. Én pedig még mindig nem tudtam milyen ruhát vegyek. Tovább sétálgattunk és néztük az üzletek kirakatát, amikor a szemem megragadt egy zöld elég kihívó ruhán. Először nem akartam megvenni, hiszen nem is oda való illetve nem szokásom ilyen ruhákat hordani, de ez nagyon megtetszett. Hosszas unszolás után mégis megvettem. Elég sok idő eltelt pár órán belől már a bulin kellene lennünk. Szélsebesen visszamentem a szállodába. Felipe már készülődött, csak egy boxer volt rajta. Legszívesebben rámásztam volna, de megfogadtam nem lehet köztünk semmi se. Elfoglaltam a fürdőszobát rekord gyorsasággal kész lettem, hisz 2 óra alatt elkészültem. Mikor kiléptem a szobából Felipe csak nézett nem tudott megszólani, majd közelebb lépett.
- Gyönyörű vagy- súgta fülembe, majd kaptam egy puszit az ajkaimra, majd a csípőmre helyezte a kezét, épp ahol alig takart a ruha.
- Köszönöm, te is nagyon jól nézel ki- épp meg akartam csókolni, amikor nyitódott az ajtó és a két jó madár esett be rajta.
- Felipe Laura gyertek gyorsan!- lihegett Sebi.
- Mi történt?- kérdeztem tőlük, de Felipe kezét nem engedtem el.
- Jenson szakított a barátnőjével és a csaj most felpofozta meg a nemi életük részleteit teregeti ki- mondta a másik lihegő emberke azaz Rob.
- Engem nem érdekel a nemi élete- röhögtem rajtuk.
- Jó, de akkor is mindenki őket nézi ráadásul Jensont leégeti- Sebi arcán megjelent a kis bosszús mosoly.
- De rosszindulatú vagy- sóhajtottam egyet.
- Laura amúgy nagyon szép vagy- bókolt Rob.
- Köszönöm- mosolyogtam a srácokra.
Elindultunk mind a négyen. A földszinten ment a balhé rendesen, szebbnél szebb dolgokat vágtak egymás fejéhez. Elmosolyodtam rajtuk, épp egy olyan beszólást kaptam el miszerint Jenson azzal vádolta barátnőjét, hogy amióta a versenyek előtt nem fekszik le vele az óta nem sikerül neki dobogós helyeket elérni. Egész úton ez volt a téma, Sebi és Rob örültek ennek, amíg én Felipét figyeltem, ahogy a testemet figyeli illetve azokat a részeket, amiket nem takar a ruha. Mire megérkeztünk már ott volt Fernando, Selena, Kamui, illetve egy nem kívánatos személy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése