2010. március 6., szombat

5. rész

Reggel kopogásra keltünk fel. Egyikőnk se akart az ajtó felé indulni még egy pár percig hallgattuk, ahogy kopogtatnak, de a vége felé már kezdet átmenni dörömböléssé így úgy gondoltam az lesz a legjobb, ha beengedjük a zaklatónkat.
-         Majd én kinyitom- nyögtem fel.
Az ajtóhoz botorkáltam szerencsére a kanapétól nem volt messze az ajtó és nem kellett sokat sétálnom. Lassan kinyitottam az ajtót és egy vidám élettel teli arcot pillantottam meg arrébb álltam, hogy bejöhessen Fernando.
-         Ti még aludtatok?- meglepődve kérdezte.
-         Én igen- közben visszadőltem a kanapéra.
-         Én már fent voltam, hisz az előbb csörgettél- válaszolt Felipe kicsit még álmosan feléje fordultam és akkor láttam, hogy már fel van öltözve.
-         Tegnap tényleg az történt, amit láttam? – Fer kérdezte miközben leült az ágyra.
-         Én ezt megmagyarázom…- idegesen pattantam fel.
-         Ezt nem neked kell, hanem Sebinek és Robnak- mosolygott a spanyol.
-         De Felipe indulnunk kellene még lesz egy megbeszélés is az edzés ellőtt.
-         Persze indulhatunk is- felkapta a táskáját és már el is tűntek.
Egyedül maradtam újra a tegnap este járt a fejemben nem a kis játékunkra gondoltam, hanem ami tánc közben és utána történt. Nagyon jó volt a közelében, de nem szabad bele zúgnom úgyse lehetne ennek a kapcsolatnak folytatása. Összepakoltam a cuccom és hívtam Selenát aki már úton volt a pályára. A bejáratnál találkozunk, és majd újra együtt fedezzük fel a pályát. Még egy gyors reggelire leugrottam, mert már éhen halok. Két ismerősbe botlottam Sebi és Rob beszélgetett. Háttal álltak így nem vették észre, hogy mögéjük lopózok és átölelem mind két srácot.
- Hogy van az én kedvenc szerelmespárom?- érdeklődtem nevetve. 
- Laura szia teljesen jól vagyunk csodálatos éjszakánk volt- közölte Rob egy pajzán mosoly kíséretében.
- Srácok én nem gondoltam komolyan ugye ti most nem?- kicsit megijedem, hogy túl jól sült el a játékom.
- Nyugi nem, csak teszteltünk téged is különben sem voltunk együtt egész éjszaka- válaszolt Sebi.
- Akkor jó amúgy nagyon ügyesen eljátszottátok tegnap este, de egyet nem értek a csók jelenetet az igazi volt?- közben az asztalukhoz húztam egy széket és leültem melléjük.
- Nem az csak egy ilyen filmes csók volt- röhögött Rob.
- Így már értem meddig akarjátok ezt játszani?- nevetve kérdeztem.
- Hát még egy kis ideig húzni kellene a két srác agyát- mosolygott Sebi is.
- Gonoszak vagytok, de akkor jól eljátszani nekem- játékosan megfenyegettem a két srácot, majd elköszöntem és elindultam a pályára. Ahol már várt Selena. A pálya bejárata előtt már ott toporgott az új legjobb barátnőm. Rengeteg szurkolóval találtuk szembe magunkat főleg Ferrari és McLaren rajongók hívták fel magukra a figyelmet, hisz egy két emberke elég feltűnő volt el is mosolyodtunk rajtuk. Sétálgattunk majd észrevettem pár ismerős arcot és feléjük vettem az irányt. Felipe és Fernando nekünk háttal álltak ezért meglephettük őket. Selena kicsit félt, hogy így letámadjuk őket, de mikor mosolyogva fordultak meg akkor látta ő is nem kell semmitől sem félni.
- Sziasztok srácok!- vidáman köszöntünk a két talpig pirosban lévő srácnak.
- Áhh sziasztok- először Felipe köszönt, majd mikor megfordult Nando akkor ő is.
- Srácok be szeretnék nektek mutatni valakit- közben Selena arcát figyeltem aki, teljesen meg volt döbbenve.
- öhhm Selena Nadal- nyújtotta a kezét a két srácnak.
-  Felipe Massa
- Fernando Alonso
Még egy pár percig elbeszélgettünk a fiúkkal igaz inkább én beszéltem, mert Sel még mindig meg volt lepődve és csak pár – aha, igen, okés, szót tudott csak kinyögni. A srácoknak menniük kellett interjút adni, a magyar RTL-nek.
-         Ügyesek és kedvesek legyetek az én kedvenc riporteremmel!- mosolyogva megfenyegettem a két Ferraris pasit.
-         Rendben, de ő amúgy is mindig jó fej szokott lenni valamilyen Zoltán, ha jól emlékszek- gondolkodott el Felipe.
-         Igen, Szujó Zoltán- teli vigyorral válaszoltam.
Intettek és már távol is voltak mi pedig folytattuk utunkat. Selena egyszer csak lehúzott egy padhoz, és ijedtem nézett rám.
-         Mi a baj?- aggódva kérdeztem.
-         Hívott anyám- lehajtott fejjel mondta.
-         És mi történt? Ne kelljen már mindent harapófogóval kiszedni belőled- förmedtem rá barátnőmre.
-         Okés akkor elmondom- majd vett egy nagy levegőt és bele kezdet- Szóval anyámnak mindig másik pasija van és most vagy két hónapja nem volt nálunk egy férfi sem csodálkoztam is meg anya se járt el olyan sűrűn, mint régebben. Ma korán reggel pedig felhívott, hogy van egy meglepetése, aminek örülni fogok. Tényleg örültem, először de mikor közölte, hogy ez miért is van már annyira nem. Az a lényeg anyám újabb áldozata nem más, mint Adrian Newey és így a Red Bull egyik vendége lehetetek, szabadon járkálhatok a paddockban egy ismerősömmel, ami persze te leszel.
-         Ez ez nagyszerű, de látom, nem örülsz neki- a mosoly az én arcomról is eltűnt.
-         Hát nem! Persze az jó, hogy bemehetek meg minden. De így???? Anyám pasiját használjam, ki még az hiányzik, hogy mindenki rólam beszéljen- egy két könnycsepp megjelent a szemében.
-         Teljesen megértelek- átöleltem és zokogni kezdet.
-         És most mit szeretnél tenni ezzel a VIP belépővel?- félve kérdeztem.
-         Felhasználjuk, és majd anyámmal elbeszélgetek, remélem, Adriannal nem fogok találkozni, bár tuti itt lesz.
-         Ez a beszéd csajszi, használjuk, ki ha már megkaptad- vidáman felugrottam és húztam magam után Selenát.
Szerencsére semmi kérdezősködés nélkül beengedtek minket. Csak álltunk és néztünk pár szerelő már morgott mögöttünk így arrébb álltunk és elengedtük őket. Még mindig meglepődve nézelődtünk, amikor közeledett egy férfi, Adrian volt az. Épp Selena felé tartott. Teljesen meglepett a közvetlensége, de nem akartam zavarni őket így felfedező útra indultam a bokszban. A szerelők végezték a dolgukat, de se Sebit se Markot nem láttam. A kis német autójához mentem alig voltak körülette szerelők így jól szemügyre tudtam venni. Nagyon tetszett a felépítése, a kormányt figyeltem, amikor valaki hátulról meglökött.
-         Ohh hogy az a…. – épp káromkodni kezdtem volna mikor két kéz elkapott.
-         Tetszik a kocsim?- érdeklődött nevetve a kis német.
-         Igen, de azért nem szeretnék bele esni.
-         Ezt nem hagyhattam ki olyan aranyos voltál, ahogy nézted- közben elengedte a kezemet.
-         Ohh értem, a pasidat hol hagytad?- elég hangosan kérdeztem pár szerelő felénk is fordult.
-         Nem lehetne halkabban amúgy meg sajtótájékoztatója van- válaszolt miközben elhúzott a kocsitól egy nyugisabb helyre.
-         Sziasztok - jött oda hozzánk Selena de most már boldogan.
-         Lányok én most megyek még lesz egy megbeszélésem az edzés előtt- kaptam két puszit, Selena pedig egyet.
-         Nah milyen volt a beszélgetés?- izgatottan kérdeztem.
-         Jobb, mint reméltem- a motorhome egy távolabbi részébe leültünk, ahol már nem volt olyan nagy zaj.
-         Adrian rendes, és szereti anyámat, sőt teljesen bele van zúgva meg akarja kérni a kezét- a végét már kicsit szomorkásan mondta.
-         De hát ez tök jó anyud végre megtalálta az igazit apud után- teljesen feldobott a hír.
-         Nem, ez nem olyan jó ismerem, anyát nem bírná sokáig már több férfi fordult meg az ágyában, mint ahány éves vagyok. Őt is megcsalná- a szemében a szomorúság és a düh tükröződött.
-         Akkor Adriant félted anyudtól- suttogtam, hogy csak ő halja.
-         Pontosan, nem is tudod hányszor szerettem volna azt, hogy legyen egy apám. Nem egy férfi volt, már aki eljutott addig, hogy eljegyzés, de rá két-három hétre már el is váltak az útjaik. Anyám nem tudja és szerintem nem is akarja magát lekötni egy férfi mellet se. Az apámat is szeretem, de mikor nála vagyok, mindig arról van szó, hogy a féltestvérem milyen jó tanuló kitűnő az egyetemen én pedig csak egy egyszerű tolmács vagyok, ha pedig nem ez a téma, akkor anyám ócsárolását kell hallgatnom- mire a végére ért a könnyei már patakokban folytak.
Ekkor gondoltam bele csak, hogy még szerencsésnek mondhatom, magam apám nem tartja velem a kapcsolatot viszont anyám se jött össze senkivel se. Időközben elkezdődött az első szabadedzés s mire befejeztük a beszélgetést addigra a fiúk is végeztek a pályán. Nem történt semmi érdekes az első szabadedzésen már, mint mi nem vettük észre. Az első tíz helyen végző srác nevét gyorsan leolvastuk a monitorról, hogy képben legyünk. Az első Sebastian Vettel, a második Fernando Alonso, a harmadik Felipe Massa utánuk pedig következő pilóták voltak: Lewis Hamilton, Robert Kubica, Nico Rosberg, Timo Glock, Michael Schumacher, Lucas di Grassi. Selena most már kicsit nyugodtabbnak tűnt, jót tett neki hogy kisírhatta magát. Épp Sebi és Mark közeledett felénk, Sebi a megszokott mosolygós ábrázattal amíg Webbo egy kicsit morcosan.
-         Sziasztok- köszönt vidáman a kis első helyezetünk.
-         Sziasztok- Mark felé fordultam és az arcát fürkésztem, de már nem tűnt olyannak mint az előbb.
-         Na, ki a legügyesebb?- kérdezte a kis szöszke.
-         Te…. Te kis egoista- válaszolt morcosan helyettünk Mark.
-         Jajj Mark ne csináld már, tudod, hogy eljött a fiatalok ideje- mosolyogott a csapattársára Seb.
-         Kapd be Seb- majd elviharzott a sértett.
-         Most sikerült megbántanod- végre megszólalt Selena is.
-         Majd megnyugszik úgy is csak vicceltem vele.
-         Hát te tudod, de azért ne sértsd meg mindig, mert a végén megszívod- ezt el sem hiszem, hogy én mondtam régen én is ilyen voltam, de mára már megjavultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése