2010. március 11., csütörtök

10. rész

Kicsit megremegtem mikor megláttam, nem értettem, hogy kerül ide és mit akar. Szorosan fogtam Felipe kezét mire rám nézett nem szóltam csak egy apró mosolyt kierőszakoltam magamból. Próbáltam másik irányba fordulni, így talán észrevehetetlen leszek számára, de nem közelített és a szívem egyre hevesebben kezdett el verni. Háttal álltam neki, de mikor megérintette a vállam összerezzentem és rémülten fordultam meg.
- Te mit keresel itt?- elcsukló hangon kérdeztem.
- Kíváncsi voltam, miért akartál te ide eljönni, de már látom- lenézően nézett végig rajtam.
- Anya ezt most nem értem minek jöttél ide? – értetlenkedve kérdeztem tőle.
- Mint ahogy az előbb mondtam kíváncsi voltam, mi tetszik ebben neked, de már látom, nem a verseny érdekel, hanem inkább az, hogy hogyan tudod kielégíteni a pilóták vágyait- még mindig lenézően nézett rám.
- Te miről beszélsz nem értem.
- Arról, hogy a lányom egy kurva!- ordítozott velem.
- Miért lennék az?- már én is ordítoztam vele.
- Nézz végig magadon, mint egy prostituált és ma melyik pilótát elégíted ki, vagy talán mind a 3-mat egyszerre?- lekezelően beszélt velem.
- Te ittál valamit anya?- idegesen kérdeztem tőle.
- Nem józan vagyok. Ha haza fárad nagysága, akkor nyugodtan elpakolhatsz te ringyó- nem bírtam tovább közelebb léptem és pofon vágtam.
- Gyűlöllek anya- sírva ordítottam vele.
Kifutottam az udvarra addig szaladtam, amíg egy fához nem értem és sírva összeestem. Nem hittem volna, azt hogy anyám ilyen. Főleg, hogy elküldött otthonról, mi történt vele?
Teljesen magamba zuhantam, azt se vettem észre, hogy nem vagyok egyedül. Valaki rám terített egy felsőt, felnéztem rá és Felipe volt az.
- Köszönöm- szipogtam.
- Ugyan nincs mit mi történt?- leült mellém és szorosan átölelt.
Elmeséltem neki mindent és tovább zokogtam. Próbált nyugtatgatni, de nem sikerült, már remegtem a sírástól. Felkapott és a kocsihoz vitt. Egész úton zokogtam nem akartam elhinni, amit ma tett velem az anyám. Felipe lefektetett maga mellé és szorosan átölelt. Pár perc múlva elaludtam. Reggel hamar felkeltem összeszedtem a cuccomat és írtam egy levelet majd elindultam.
http://www.youtube.com/watch?v=j9exv5XxPCA&feature=related

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése